Cuba - Reisverslag uit Havana, Cuba van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Cuba - Reisverslag uit Havana, Cuba van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Door: Nic, Christine & Robyn

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

21 Januari 2008 | Cuba, Havana

Hallo,

We zijn alweer 2 dagen in Cuba. De reis is goed gegaan en Robyn heeft zich voorbeeldig gedragen. Een van de voordelen van reizen met kind is dat je bijna overal voorrang krijgt. We hadden gehoord dat je soms heel lang bij de douane staat, maar wij mochten de hele rij voorbij!
Toen we aankwamen was het zonnig, maar nu is het regenachtig. Wel nog steeds warm.
We hebben gisteren en vandaag Havana bekeken. Morgen halen we de huurauto op en gaan we weer verder.
Robyn vindt de muziek hier geweldig. Ze heeft inmiddels een trommeltje gekregen en speelt met alle bands mee. Ook op straat loopt ze en trommelt ze tegelijkertijd. Daarmee heeft ze alle vele Cubaanse harten gestolen.
Zo, dat was het voor nu, later meer.

Groetjes van ons

• 22 Januari 2008 - 00:58

Tim:

tim the drummer is very jealous of Robyn doing a street parade in Havana. Once again he stresses that Robyn (and parents )should visit Canada in the summer, so we can take you sailing, pick blueberries with the bears and all the other nice things you do here.There will be a snare drum for Robyn on the boat

Tim and Bice

• 22 Januari 2008 - 07:25

Mariska Terwoert:

Wat leuk, een bericht vanuit Cuba. We gaan vast een tournee regelen voor Slagerij Stassen en Co! Veel plezier nog.

Groetjes Mariska

• 22 Januari 2008 - 07:54

Pien (Fleur & Jos):

Ha familie,

Jullie moeten ons toch eens uitleggen hoe jullie dat toch weer doen: reizen gewoon iedere keer de hele wereld rond!
    Klasse!!

Veel plezier daar en neem een leuke sigaar voor mijn papa mee.

Kusjes
    Pien

• 22 Januari 2008 - 14:58

Jeroen En Nathalie:

Ha, toch een bericht....op de plek die ik had verteld? Mochten jullie een bounty-eiland willen bezoeken; ik ben naar Caya Levisa geweest. Mooi verstopt in mangrovebos. Maak er wat moois van daar. Des te meer je het stedelijke achter je laat, des te leuker de mensen worden.
    Groetjes, jeroen en nathalie

• 22 Januari 2008 - 19:26

Marianne En Jens:

Leuk om jullie verhalen en avonturen weer te kunnen volgen. Grappig hoor, een trommelende Robyn in de straten van Havana.
    Hopelijk houdt ze tzt ook een concert voor ons, dan komen wij misschien ook een beetje in een zwoele zomerse stemming. Heel veel groetjes en veel plezier op jullie rondreis - wij kijken uit naar een weekendje A\'dam.

• 22 Januari 2008 - 19:56

Marijn:

Ha Robyn,

Ik wil ook trommelen! Leer je mij ook trommelen als je weer thuis bent?

Knuffel, Marijn