Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar

Door: Nic, Christine & Robyn

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

31 December 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo,

Nu bij ons het jaar 2007 is aangebroken, wensen wij jullie alvast een gelukkig nieuwjaar! Wij hebben hier genoten van een oliebol (de plaatselijke bakker komt oorspronkelijk uit Friesland) en champagne. De drie vuurpijlen die iedereen had, waren binnen 5 minuten afgestoken. Robyn heeft lekker doorgeslapen.
We zagen om 5 over 12 al mensen tanden poetsen. Er gebeurt dus niet zo heel veel buiten. We hebben net een rondje op de camping gelopen en veel mensen vieren het besloten met bekenden in of bij hun tent/cabin. Er lopen dus niet veel mensen over straat.
In het dorp was ook zo goed als geen vuurwerk. Er zijn wel wat knallen te horen geweest, maar niets was er in de lucht te zien. Iedereen telt zelf ook maar af naar 12 uur. Wij na 3 weken een keer de TV aangezet, is er nergens een klok! We hebben dus maar bij het meeste gejuich elkaar een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Maak er een mooie jaarwisseling van en pas op met vuurwerk!

Groeten van ons

• 31 December 2006 - 13:04

Paul Fleuren:

!!Happy New Year !!

Hier nog 9 uur en 56 minuten aftellen.

Groetjes, the Fleuren Family

• 31 December 2006 - 16:43

Berg:

Hier zijn al de hele dag knallen te horen en straks is er vast wel een klok. Wij zullen rustig aandoen met ieder een appelbeignet en wat krabcocktail
    Groetjes en veel plezier in 2007

• 31 December 2006 - 17:19

Fleur & Jos:

Hier in Italië boven op de berg is het nog 5 uur en 42 minuten. En de skileraren zijn reeds met de fakkels de berg afgekomen!

Dadelijk vuurwerk en dan is het hier ook 2007!

Allen ein guten rutsch ins neues Jahr!

Fleur en Jos
    Familie Cremers & familie Wolters

• 01 Januari 2007 - 13:32

C&C&E&D:

Gelukkig nieuwjaar en maak en er nog een hele fijne vakantie van. Met veel oliebollen (we moeten er vandaag nog ongeveer 100 wegwerken), veel vuurwerk (van de buren, dat doorging tot na 5 over twaalf), veel mensen en veel spellen zijn wij het het nieuwe jaar ingegaan.

Cor, Chantal, Emiel en Dunya

• 01 Januari 2007 - 17:40

Eduard & Marja:

Een heel mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst door ons allen! Geniet nog volop van de prachtige reis die jullie aan het maken zijn! Lieve groet, Marja, Eduard, Dennis & Kim

• 01 Januari 2007 - 22:25

Elsbeth:

Hallo daar, happy new year!! Maak er een mooi jaar van in goede gezondheid!!
    Heb sms ontvangen konden niet terug sms en lijnen bezet. Maar uit nieuw zeeland kwam het luid en duidelijk binnen, grappig niet?
    Tsja hier was het feest wat uitbundiger, maar de familie heeft het rustig gehouden. Prachtige foto's. We blijven kijken!!

Liefs elsbeth jaap ole.

• 02 Januari 2007 - 08:25

Corien:

Hallo allemaal. Gelukkig Nieuwjaar!!! We maken er weer wat gezelligs van. Leuke foto in het zand. Het is hier bij Phanta 9 uur en de oudejaarsverhalen komen los. Lawinepijlen die schoorstenen vernielen... Heerlijk nu is alles weer gewoon, ben ik altijd wel blij mee. Kerstboom in de kliko en weer worteltjes eten.
    Groetjes van Corien-ovitsj

• 02 Januari 2007 - 17:29

Nathalie En Jeroen:

Het vuurwerk in Belgie was ook matig. Wel gezelligheid, maar we misten jullie wel. Laten we er een mooi 2007 van maken!

• 03 Januari 2007 - 00:31

Canada:

Gelukkig nieuw jaar. Hier is het nog steeds groen, geen sneeuw. heel raar. geniet maar lekker van de rest van je vakantie.