Happy New Year - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Door: Nic en Christine

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

02 Januari 2005 | Australië, Sydney

Hallo,

Iedereen bedankt voor de nieuwjaarswensen!!!
Oud en nieuw in Sydney is een hele belevenis. Wij zijn om 16.00 naar een park(Mrs Macquaries Point) gegaan met goed uitzicht op de Harbour Bridge en het Opera House. Om 21.00 was er vuurwerk voor de kinderen (8 minuten) en dan eindelijk om 24.00 uur het grote vuurwerk vanaf de brug(18 minuten). Het wachten duurde dan wel eventjes maar het was het zeer zeker waard. Erg mooi vuurwerk en een prachtige spot om dit moois te zien.
Nieuwjaarsdag een beetje bijgekomen en het uitzicht over Sydney vanaf de AMP Tower bekeken.
Vandaag zijn we naar het Opera House geweest en hebben daar een rondleiding gekregen en even in de grote concertzaal kunnen kijken. Heel erg mooi en indrukwekkend.
Vanmiddag hebben we een wandeling gemaakt door de wijk Paddington en daarna door het Centennial Park naar Kings Cross gelopen.

Morgen gaan we iets heel spannends doen....
we gaan de harbour Bridge beklimmen! Hoe dat is en wat je daar allemaal ziet, horen jullie in het volgende bericht.
Vanaf dinsdag gaan we op weg naar Melbourne.

Gert, weet jij nog een leuk restaurant waar we met Nic's verjaardag kunnen gaan eten?

Voor iedereen een gelukkig en voorspoedig 2005!
Groetjes van ons

• 02 Januari 2005 - 11:09

Nathalie Brackelmann:

gelukkig nieuw jaar terug!! grappig dat het smssen zelfs lukt als we weer eens allemaal in het buitenland zitten. Barca was ook erg leuk, en superweer 18 graden.helaas geen spectaculair vuurwerk, maar wel druiven happen.
    veel plezier in melbourne!!

• 04 Januari 2005 - 22:53

Dunya, Emiel, Chantal En Cor:

Proficiat Christine, maak er een feestelijke dag van!!

• 05 Januari 2005 - 09:18

Mieke D.:

Proficiat met je verjaardag Christine.
    Heb je eindelijk eens mooi weer op je verjaardag.
    (hoop ik maar dat het niet regent)
    Groet, mieke

• 05 Januari 2005 - 13:13

Corien:

Ha Christinowitschjjj,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! En jullie allebei een Happy New Year!
    Mooi zeg in Sidney. Mooie foto's ook. Geweldig sfeertje lijkt me!
    Groetjes van Corien en van Mark en van Hans en van Murat. Doei

• 06 Januari 2005 - 06:39

Christine:

Hallo allemaal!

Heel erg bedankt voor alle felicitaties per reactie hier, per mail en per sms!
    Wij hebben op mijn verjaardag en de dag erna een lange wandeling gemaakt door de Blue Mountains. We hebben in het park gekampeerd en met nieuw gemaakte vrienden bij het kampvuur getoast op mijn verjaardag. Zijn nu bekaf en gaan morgen richting Snowy Mountains. Binnenkort weer een uitgebreid verslag.

groetjes van ons

• 14 Januari 2005 - 14:41

Joline:

Ha die Nic!

Twee violen en een trommel en een fluit...
    Er is er één jarig, hoera! Hoera!
    Lang zal hij leven!
    Hij leve hoog! (2x)
    Happy birthday to you!
    Hartelijk gefeliciteerd! Dat is vast heel fijn, mooi weer op je verjaardag?
    Een hele fijne dag gewenst, en hele mooie weken die jullie daar nog tegaan hebben ook natuurlijk!

Groeten van Joline

PS: Wel erg jammer dat je volgende week din, woe en don niet bij misschien wel de laatste BUYA-opnames ooit bent....! Maar we zullen op je toosten!