Tasmanie - Reisverslag uit Launceston, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Tasmanie - Reisverslag uit Launceston, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Tasmanie

Door: Nic en Christine

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

24 Januari 2005 | Australië, Launceston

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor al jullie felicitaties en reacties!
Vanuit Melbourne zijn we naar Hobart gevlogen, op Tasmanie. Hier hebben we een 4WD auto opgehaald en zijn vervolgens naar het zuiden gereden, naar Southport. We zijn naar grotten geweest en hebben een mooie wandeling in deze buurt gemaakt. De wegen zijn hier niet al te best dus die 4WD kwam goed van pas.
Daarna zijn we naar Port Arthur(oude gevangenis) gegaan en hebben daar een Ghost-tour gehad, lekker griezelen bij alle spookverhalen. \'s Nachts was het wel erg koud met kamperen maar we hebben heel veel sterren gezien!
Afgelopen drie dagen zijn we in Cradle Mountain Lake St.Clair National Park geweest en hebben daar drie mooie wandelingen gemaakt. De eerste rond een meer, de tweede naar een hoge bergtop en de derde naar een paar uitkijkpunten boven op de bergtoppen. We sliepen in een lodge en we hebben ons zelf ook getrakteerd op een uitgebreide massage bij de aanwezige Spa.

Nu zitten we in Launceston en vliegen morgen via Melbourne (5 uur wachten)naar Hong Kong. Daar hebben we twee dagen en dan komen we vrijdag weer naar het koude en dan misschien besneeuwde(?) Nederland.

De reis is dus bijna voorbij en wij willen iedereen heel erg bedanken voor het meeleven en de leuke reactie\'s tijdens deze afgelopen twee maanden. Tot snel in het echt!!!

groetjes van ons.

• 24 Januari 2005 - 12:16

Eduard:

Beste Christine & Nic, wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt. Wij zijn weer helemaal terug met jullie mooie verhalen. Heb een goede thuis reis en geniet nog maar even van het weer .....
    Lieve groet, Eduard & Marja

• 24 Januari 2005 - 12:53

Ludwig:

Fijn dat jullie het zo lekker naar je zin hebben. Ik vind echter dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft. Stop met ons te pesten over jullie leuke ervaringen. Het is hier berekoud en het regent en stormt elke dag in dit saaie land. KOM NAAR HUIS!!!
    Lud en Sab

• 24 Januari 2005 - 17:07

Nathalie:

de sneeuw is ook best leuk .Morgen lekker op lokatie draaien met -8!Mocht je dit nog lezen als je in hongkong bent, zouden jullie een apple ipod shuffle van 1GB mee kunnen nemen??

tot vrijdag 6.30 op schiphol!!!!!