Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen!

Door: Nic en Christine

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

23 December 2004 | Australië, Sydney

Hallo allemaal

Wij zijn nu in Lamington National Park (100 km onder Brisbane) in een superrelaxt guesthouse. We blijven hier maar liefst 4 nachten. Even bijkomen dus en lekker kerst vieren.

We wensen jullie allemaal fijne kerstdagen. Geniet ervan!

groetjes van ons

• 23 December 2004 - 09:43

Corien:

Hoi!
    Jullie ook hele fijne kerstdagen! Christine we zitten nu te snoepen van je kerstpakket! Heerlijke Puccini bonbons. Je krijgt straks nieuwe hoor!
    roetjes van Corien en de rest van Phanta!

• 23 December 2004 - 09:57

Ons:

Hallo!

Smaken ze goed? Geniet er maar van en de banketstaaf mag ook op. Groetjes ook aan de rest bij Phanta!!!

• 26 December 2004 - 13:43

Mieke/Hans:

Voor jullie zitten de kerstdagen er reeds op, trouwens kennen ze in australie ook maar 1 kerstdag?, waarschijnlijk wel.
    De koraal foto´s zijn prachtig,het is wel een land van duizend mogelijkheden als ik dit zo allemaal hoor en zie van jullie.
    Nu snap ik wel waarom mijn overburen langer dan een jaar daar gezeten hebben, is goed te doen dacht ik zo.Is er al een kangoeroe gepasseerd, en hoe zit het met die schattige koalabeertjes, al in het wild gespot?
    Ben benieuwd waar jullie oud en nieuw vieren, maar dat horen we tegen die tijd wel.
    Nu, wij worstelen ons nog even door die tweede Kertsdag heen en dan kan de Nederlander weer rustig adem halen.

• 26 December 2004 - 21:22

Nathalie:

ook bij jullie is de kerst weer voorbij,en mijn vakantie begint ook bijna.Op naar het nieuwe jaar! in barcelona wordt het zelfs 18 graden als het goed is!zal aan jullie denken als 12 druiven om 12 uur aan het eten ben en jullie allang weer een paar uur later onder brug in sydney de champagne op hebben! felice anno nuevo!

• 29 December 2004 - 12:26

Gert & Wendy:

Bij het zien van de foto's, en het lezen van jullie verhalen toch weer een beetje heimwee naar het land waar ik maar liefst vier jaar heb gewoond. Wellicht toch weer terug?