We zijn onderweg! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu We zijn onderweg! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg!

Door: Nic, Christine & Robyn

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

06 December 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo,

2 jaar na onze reis na onze reis naar Australie is het dan zover. We gaan een nieuwe trip maken, ditmaal naar Nieuw Zeeland en met z'n drieen!
Op dit moment zijn we op de luchthaven van Kuala Lumpur bij de Starbucks. Het is hier 30 graden. De heenreis is goed verlopen. We hadden mooie plaatsen op de eerste rij. Vandaag rustig aan gedaan. Vanochtend aangekomen in het hotel en een paar uurtjes geslapen. Vanmiddag een wandeling gemaakt door een mooi park voor het hotel. De speeltuin is ook goed bevonden. Robyn krijgt heel erg veel aandacht van alle mensen hier.
Over een klein uur zitten we in het vliegtuig naar Auckland. Vanuit Auckland een volgend bericht!

• 06 December 2006 - 12:31

Jos & Fleur:

Leuk te horen dat jullie weer aan het reizen zijn!!

Veel plezier en een goede vlucht later vandaag

Groeten!!

• 06 December 2006 - 12:42

Corien:

Tja ik dacht nog gister, die gaan zo rond de vijfde weg toch? En weg zijn ze al! Goeie reis wilde ik jullie nog wensen en jullie zijn er al!!! Lieve schatten veel plezier met z'n drietjes en ik blijf jullie volgen via deze site! Liefs, Corien

• 06 December 2006 - 12:46

Eduard & Marja:

Goed om te lezen, dat het eerste gedeelte goed is gegaan! Heel veel plezier en geniet!
    Hartelijke groet, E & M

• 06 December 2006 - 17:06

Nathalie:

wow 30 graden, dat is wel even anders dan hier met storm en regen! Fijn dat het eerste stuk zo goed verlopen is. ben benieuwd naar de verhalen van kiwiland!

• 06 December 2006 - 19:15

Mariska:

Heerlijk dat de reis tot zover zo goed is gegaan. Veel plezier de komende tijd en geniet ervan met zijn drietjes! Hopen dat Robyn snel gewend is aan de nieuwe tijd down under.

• 07 December 2006 - 11:56

Mamma /oma R'mond:

lieve alledrie, wat fijn al zo vlug een berichtje van jullie!
    geniet er van!
    groetjes van Pappa/opa en kus van mamm/oma.tot mails!

• 08 December 2006 - 19:48

Marijn & Annette:

Hoihoi,

toe maar! Een hele reis voor Robyn. Veel plezier en tot in het nieuwe jaar.

Mzzl,
    Marijn & Annette

• 19 December 2006 - 15:09

Tante Felie:

Wat heerlijk voor jullie 3-tjes zo een reis naar zo een mooi land te maken,tenminste ik hoor vaak,dat Nieuw Zeeland het summum is qua natuur.Dus lekker genieten en bij deze Merry Christmas and a Happy Newyear,t. Felie