Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Nic, Christine & Robyn

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

08 December 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo,

We zijn er! Na een voorspoedige tweede vlucht zijn we aangekomen in Auckland. Onze appartement ligt in het centrum. Na een verkenning in de buurt een wandeling gemaakt naar een winkelcentrum met onderweg een verblijf in de speeltuin. De schommel is naast de glijbaan, de favoriet van Robyn. Dat was gisteren. Vandaag met de ferry naar de andere kant van het water geweest, Devonport. Mooie houten huizen en leuke kleine winkels zijn er genoeg. Devonport is gebouwd op twee oude vulkanen en daarom hebben we veel bergjes op en af gelopen. Helaas was het te koud voor het strand. Vanavond heeft het geregend en we hopen dan ook dat het vanaf morgen mooier weer wordt. We gaan dan de camper halen en beginnen met de rondreis.

• 08 December 2006 - 08:26

Corien:

Wauw jongens, mooi is het daar! En wat een grote hoge trap Robyn! Ben je helemaal in je eentje naar boven gegaan?? Ben benieuwd naar de camper. Lijkt me geweldig om zo te reizen. Tot horens!
    Corien

• 08 December 2006 - 08:46

Eduard & Marja:

Wat heerlijk om te lezen! Het is zo'n mooi land! Jullie zijn in Davonport op dezelfde plek geweest als wij 3 jaar geleden, zo te zien aan de foto's. Prachtig uitzicht op Auckland! Aan de haven is een Italiaans restaurant waar wij de lekkerste cappuccino ooit hebben gedronken! Lieve mensen, geniet en hopelijk wordt het weer wat beter! Hartelijke groet!

• 08 December 2006 - 19:16

Nathalie En Jeroen:

goed dat je nu in nieuw zeeland zit. er is tbc uitgebroken bij dutchvieuw!dus als je een kuchje hebt!:) op naar de dokter... geniet verder en we zullen jullie volgen!

• 10 December 2006 - 21:57

Harry:

Dat zijn nog eens andere paddestoelen dan bij ons in De Efteling! Veel plezier aan de andere kant van de wereld en we blijven de foto´s in de gaten houden.

Groeten van Harry, Anja, Manon en Koen