Regen! - Reisverslag uit Martinborough, Nieuw Zeeland van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Regen! - Reisverslag uit Martinborough, Nieuw Zeeland van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Regen!

Door: Nic, Christine & Robyn

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

21 December 2006 | Nieuw Zeeland, Martinborough

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor al jullie reacties en mails! Het is erg leuk om berichten uit Nederland te krijgen waar jullie met ons meeleven.

In Taupo hadden we dus slecht weer. Dat was erg jammer, want we hadden gehoopt dat Robyn hier lekker bij het meer kon spelen. Dat ging dus niet. Daarom zijn we doorgereden naar Tongariro National Park. Hier zijn 3 vulkanen waarvan 2 nog actief. Een deel van de film ‘The lord of the rings’ is hier ook gedraaid. We hadden gehoopt op een vulkaan te kunnen wandelen, maar omdat het hier ook slecht weer was, ging dat niet. Het zou zeker te koud zijn geweest voor Robyn in de rugdrager. Wel een andere mooie wandeling gemaakt, iets lager.
Daarna via een mooie route door Whanganui NP gereden naar de stad Wanganui. Wanganui ligt aan zee, maar ook hier regende het. Daarom hebben we besloten om naar het droogste gebied van het noordereiland te gaan.
We zitten nu in Martinborough, een wijngebied op een uur rijden van Wellington. We staan op een camping met aan de ene kant druiven en aan de andere kant een wei met paarden. Vandaag hebben we fietsen gehuurd en bij een paar wijnboeren wijn geproefd en wat flessen gekocht.
Morgen gaan we naar Wellington waar we kerst zullen vieren. Tweede kerstdag nemen we de boot naar het zuidereiland.

Wij wensen iedereen alvast een hele mooie kerst!

Oh ja, nog even over het Zorben. Robyn heeft uiteraard niet gezorbd. Dat komt over een aantal jaren wel. Ze heeft zich bezig gehouden met het passen van andermans schoenen die overal beneden stonden.
En Jeroen, je hebt gelijk, het is niet heel erg “extreme”. We dachten dat het eng zou zijn, maar dat is het absoluut niet. Het is alleen maar heel leuk. Dus Marjon, als jij over een maand hier bent, ga zorben!

• 21 December 2006 - 10:24

Mariska:

Fijne, droge, zonnige kerstdagen gewenst!

• 21 December 2006 - 13:45

Bice:

prettige kerstdagen en gelukking neiuwjaar. Campers zijn toch wel heel handig als het regent.

• 21 December 2006 - 18:54

Edwin:

Ik vind het prachtig zoals jullie onderweg zijn! Leuk om te zien. Geniet lekker! Fijne kerst gewenst.

• 23 December 2006 - 09:42

Sander Kuipers:

Hallo.
    Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat.

Een hele fijne kerst en een goede jaarwisseling daar, en de beste wensen voor 2007.

• 25 December 2006 - 14:03

Hermi Ruijvekamp:

Prettige Kerstdagen en een Heel Goed 2007! Beleef nog heel veel mooie avonturen daar en fijn dat wij mee mogen genieten. Hermi en Frank.

• 25 December 2006 - 21:01

Cor, Chantal, E & D:

Hele fijne kerstdagen en een zonnig nieuwjaar!!

• 27 December 2006 - 10:41

Ruben:

Hey Kiwi's!
    Wat leuk om jullie foto's te kunnen zien en je verhalen te lezen! Ondanks het natte weer zie ik allemaal lachende gezichten dus het lijkt me dat het vakantiegevoel er lekker in zit! Geniet er allemaal van!
    Hier in Amsterdam is het koud, zeker na 2 weken St Maarten en Bonaire. WAnt dat was genieten!
    Zeker St Maarten: een bizar eiland. Half Antilliaans, en erg op de Amerikaanse vakantiemarkt gericht, en half Frans, maar dan ook Franser dan Frans. Kikkerbilletjes, Foie Gras, croissants en veel wijn: alsof je in het hipste deel van Parijs zit. Schitterend eiland ook! Hoog en groen. Echt heel anders dan Bonaire. Maar zalig, zeker omdat Jaap mij tijdens een duik, op -20 meter, heeft gevraagd om met hem te trouwen. Dat kwam echt onverwacht(tijdens het duiken dan), en eigenlijk voel ik mij allang "getrouwd", maar toch werd ik er ontzettend blij van! Beide families konden we met Kerst alles vertellen en ook daar veel blijdschap en tranen. Dus Nic, streep 31 augustus maar vast af in de agneda! ;-)

Nou, dat waren de hoogtepunten vanuit hier. Ik ben nu bezig met de compilaties voor de Staat, en dan is het snel door met de opstart van het vervolg.

Blijf genieten en tot ziens!

Heel hartelijke groeten,
    Ruben