Eerste dagen - Reisverslag uit Mossman, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Mossman, Australië van Nic, Christine, Robyn en Mare - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Nic en Christine

Blijf op de hoogte en volg Nic, Christine, Robyn en Mare

10 December 2004 | Australië, Mossman

HAllo,

Eindelijk dan een berichtje van Down Under. Na een goed verlopen maar lange reis via Hong Kong naar Cairns is het nu goed toeven in een superdeluxe resort. Helaas is dit alweer de laatste nacht. Morgen gaan we in de auto richting Cairns. Onderweg overnachten we nog ergens. Het weer is goed maar soms begint het in de avond zwaar te regenen maar ja we zitten dan ook in het regenwoud. Vandaag hebben we een tour gemaakt naar een mooi gebied ten noorden van Mossman. Daintree National Park en Cape Tribulation. Helaas geen grote krokodillen gezien alleen maar kleintjes van een halve meter! Begin volgende week gaan we het Great Barrier Reef op. Daarna meer nieuws vanuit het zonnige zuiden!

Groetjes Nic en Christine

• 10 December 2004 - 11:16

Cor & Chantal:

Hoi,

fijn dat de reis goed verlopen is. Ga er nu maar lekker van genieten daar DOWN UNDER.

Groetjes uit het mistige koude Wageningen

• 10 December 2004 - 11:25

Eduard & Marja:

Lieve Nic & Christine,

Wat heerlijk om te lezen! Geniet volop en Daintree is inderdaad prachtig met de langste kabelbaan ter wereld! Ik SMS jullie nog wel!
    Veel plezier! Eduard & Marja

• 10 December 2004 - 11:33

Corien:

Hoi Nic en Christine,
    Leuk is dit. Ik hou het kaartje bij! Duik ze zondag! Daaaag. Groetjes van Corien

• 10 December 2004 - 12:21

Ludwig & Sabrina:

Hey Nic & Christine, leuk om van jullie te horen/lezen.
    geniet ervan!!!!Houd ons op de hoogte "mate"
    Groetjes
    vanuit een koud, mistig en triest ogend Beverwijk

• 10 December 2004 - 16:25

Nathalie:

ben helemaal niet jaloers!!!! tja het blijft hier mistig donker!! als het lukt moet je ook nog naar de atherthon tablelands hoor en aan avond kajak doen bij "On the wallaby"teven ook een leuk overnachtings adres!
    Geniet ervan en doe de groeten aan de koraalriffen, mischien vind je mijn steen uit de mijn ring nog ergens, die ligt daar nog ergens op de bodem!!

groet

Nathalie

• 10 December 2004 - 16:34

D&J Uit Berg:

Fijn iets van jullie te horen. We keken al telkens naar de e-mail. Het klinkt goed. Hier is het mistig en -3 graden, maar er zijn wel mooi bevroren spinnenwebben. Geniet maar van de vakantie, pas op dat je niet wordt opgegeten door een haai of krokodil. Groetjes van ons.

• 10 December 2004 - 19:33

Pappa En Mamma:

nic en christine jullie berichtje gelezen,geniet ervan,ik stuur wel een mailtje ,goed?heel fijne vacantie,groetjes mamma

• 12 December 2004 - 15:23

Yvonne En Harry:

Ik zal Tom snel vertellen dat jullie krokodillen hebben gezien. Ik moet nu naar beneden want hij en zijn vriendinnetje willen tv kijken en dat vind ik niet goed... geniet van de volgende etappe, duiken in het Great Barrier Reef?, liefs van ons viertjes.

• 12 December 2004 - 20:24

Mieke/Hans:

Hallo nic en christine, het is hier nog zondagavond,12 dec 9.00 uur.Bij jullie is het nu maandagochtend 8.00 uur, het begin van een arbeidsame week voor de Aussies,maar niet voor de vakantieganger, dat allen al moet je een buitegewoon lekker gevoel geven, vooral als je het verdient hebt.
    Willen jullie eens kijken hoe het water uit de kraan door de afvoer stroomt, door het machnetisme van de aarde stroomt het daar precies de andere kant op dan hier in europa zeggen ze.Voor de duidelijkheid, hier gaat het van links naar rechts.Ik ben benieuwd
    Don´t mis the boat!!!!!

• 12 December 2004 - 23:27

Harry:

Vakantiegangers!

Jullie missen nu natuurlijk wel de voorpret van KERST: boompje kopen, opzetten, optuigen, stalletje inrichten, genieten van het uitzicht op boom en stal.... Och ja, vakantievieren zal ook wel leuk zijn....!! Geniet van Australië en we zien de foto´s wel (komen die ook op deze site?).

Groeten uit een warm, zonnig en schitterend Vught (althans, in onze gedachten)

• 13 December 2004 - 15:48

Gert (niet Meer In Melbourne):

Leuk om jullie avonturen te kunnen volgen. Kan me weer een bijzonder goede vorstelling maken van jullie belevenissen.
    Gert.